Jeanette på kundesenteret

37-bussen raskere fram?

Avisen kunne fortelle at 37-bussen skal bli raskere. Det nevnes forkjørsrett i Ullevålsveien, billettautomat i Apotekergata og «14 andre tiltak».

Da ble vi selvfølgelig nysgjerrige på hva disse tiltakene kunne være. Men sentralbordet ville bare sette oss over til Jeanette på Kundesenteret.

Kundeservice

Og Jeanette visste ikke noe som helst om disse planene. Så hvem burde vi snakke med da? Nei, kunne Jeanette fortelle oss: De i Oslo Sporveier som vet noe som helst, de er så opptatt at de overhodet ikke kan snakke med folk på telefonen.

Og det må være sant. Samme hva vi sa, så fikk vi ikke lov å kaste bort tiden til noen som var så viktige at de visste noe.

Vi kunne til nød få lov å skrive til dem. Men det prøvde vi i vår da vi prøvde å oppklare selvmotsigelsene i forbindelse med avvikling av buss 38. «Svaret» vi fikk hadde overskriften «Automatisk svar når du er borte fra kontoret»

Vi håpet i det lengste at det skulle komme mer, men dette var i midten av april.