Hvem skal vi ringe?

Hvem ordner hva i kommunen?

Hvor ofte ser du ikke noe som «noen burde gjort noe med» og ergrer deg over at ingen ting blir gjort? Vel, først må du gjøre noe, som vet om problemet. Ser du f.eks. at gatelys har gått, så ring til Hafslund på 81 58 11 15

Samferdselsetaten har laget en side med informasjon om hvem som kan kontaktes angående forskjellige problemer.

De nye reklamefinansierte leskurene, f.eks. er det JCDecaux som har ansvaret for. Og vi har en stund irritert oss over at det på Helsfyr er tilgriset med tagging. Så i går, kl. 09.35 prøvde vi å ringe deres service telefon på 22 95  00  00. I følge avtalen med Oslo kommune skal de ordne slikt på 24 timer. Vi hadde ikke anledning til å sjekke 24 timer etter, men etter 28 timer var i alle fall leskuret rengjort.

leskur

Så i stedet for å irritere deg: Ta en telefon!